Zwroty i reklamacje
ZWROT TOWARU
Wybrany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań ?
Nie ma problemu! Pamiętaj, że masz aż 30 dni na zwrot.
Łatwo, pewnie i szybko odzyskasz wartość towaru postępując wg poniższej instrukcji:
- Wypełnij oświadczenie - POBIERZ
- Spakuj towar, oświadczenie i dowód zakupu
- Wyślij na nasz adres
Perfect Shopping Michał Gielewski
ul. Księżnej Doroty Jabłonowskiej 26
62-060 Stęszew
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 30 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
WYMIANA TOWARU
Nie trafiłeś z rozmiarem czy kolorem ?
Chętnie wymienimy Twój zakup na inny – masz aż 30 dni na decyzję.
Gwarantujemy łatwą i szybką wymianę – postępuj wg poniższych wskazówek:
- Złóż zamówienie, a w polu uwagi do zamówienia wpisz: wymiana
- Wypełnij oświadczenie - POBIERZ
- Spakuj towar, oświadczenie i dowód zakupu
- Wyślij na nasz adres
Perfect Shopping Michał Gielewski
Magazynowa 1
33-340
Stary Sącz
,Opis procedury reklamacji: Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@eroszop.pl lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.